2011/07/16

中國。嫁娶

去了首都博物館,
(去前最好上網預約拎TICKET, 因為每日只限5000 人參觀!See more 首都博物館)

呢到有好多不同的展覽,
首都文化, 佛教藝術, Pottery, 紅色展覽 AND MORE AND MORE,
但我已經睇過唔少佛教藝術 AND Pottery, 睇到...... 悶!!! 咁就SKIP 左呢一PART~

講到首都文化, 當然有四合院建築, 首都古時的生活文化,
我呢D 八婆仔, 對文化真係唔多了解, 都冇乜深度想去認識,
但去到呢個博物館, 見到中國嫁娶,
對結婚充滿憧憬的我, 當然進去看看!!


中國傳統以來的嫁娶, 女生一定要戴著好多飾物,
手鐲, 金耳環, 金BLAH BLAH BLAH, 乜都係金!
我以前以為嫁娶的金飾物一定好嘔心, 咩金豬牌, 哇~ 嘔心到你!!!!
但係睇到呢個展覽, 
其實中國嫁娶很有傳統的美感, 一D 都唔"LEUNG"!!
女生戴呢D 金飾物一定很漂亮!


中國的手工藝品的精緻程度, 
我敢說一定是最世界所有國家中最高水平的!
耳環中雕花, 又或者金手鐲中再鑲玉, 
美得不行, 怎能不心動!?
旗袍中一針一線繡花再加上對顏色的配搭, 
更是精美. 
如果有一天我嫁出去的話, 
我一定要戴中國手飾, 穿中國旗袍! 
(但當然, DIAMOND RING 係必要~ 哈哈!!)

中國人對美感的追求很高, 
從古人類時代已替自己弄飾物, 把動物的牙串成項鍊.
到唐朝的唐三彩, 又去到清朝的青花陶器,
不禁會驚嘆中國藝術的演化. 
我們保留著細緻, 傳統以來特別的花紋, 
但又融合了西方又或是少數民族的色彩, 
這只有中方色彩才有. 

反觀現今的中國藝術, 
無錯我們好好的與西方藝術融合,
我們有很多紅色思想的油畫, 
有很多令我們反思中國政治的雕塑, 
都對當代文化有很深的影響. 
但我們好像忘了傳統的中國藝術......
那些細緻, 心機好像漸漸被遺忘...
時間行得太快, 
人們的耐心變得愈來愈少, 
再無心機花時間去搞細緻的藝術品. 
可惜可惜............ 

BTW 我希望將來愛我的人會知道我想要個怎樣的婚禮~ 哈哈哈!!!!!!

No comments:

Post a Comment